Bottini

Bottini - Agencia de comunicación corporativa
Comunicación

La terraza del restaurante del complejo hotelero, deportivo y comercial Sorli Emocions en Vilassar de Dalt (Maresme) acogerá una nueva edición del ciclo de conciertos de verano todos los sábados de julio y agosto a las 23H. 

El primero tendrá lugar el 2 de julio de la mano del cantautor Marc Parrot. Albert Bello & Oriol Saña Quartet protagonizarán el concierto del 9 de julio, mientras que el 16 de julio llegará el swing y el Rhythm&Blues de Wax & Boggie. El 23 de julio tomará el relevo The Lost Harvest y el último sábado de julio, el 30, estarán los de PinkPoni. El 6 de agosto el protagonismo será para el swing de Chino & The Big Bet + Sax Attack, el 13 de agosto para Calamento, el 20 de agosto para los Pirats del Mar con havaneras y "cremat" gratuito y finalmente el 27 de agosto cerrarán el ciclo La Casita del Huerto. 
 
Los conciertos son completamente gratuitos pero se recomienda reservar mesa para cenar para asegurarse un buen sitio en el teléfono 937.537.184

La terrassa del restaurant del complex hoteler, esportiu i comercial Sorli Emocions a Vilassar de Dalt (Maresme) acollirà una nova edició del cicle de concerts d’estiu tots els dissabtes de juliol i agost a les 23H.

El primer tindrà lloc el 2 de juliol de la mà del cantautor Marc Parrot. Albert Bello & Oriol Saña Quartet protagonitzaran el concert del 9 de juliol, mentre que el 16 de juliol arribarà el swing i el Rhythm&Blues de Wax & Boggie. El 23 de juliol prendrà el relleu The Lost Harvest i l’últim dissabte de juliol, el 30, hi seran els de PinkPoni. El 6 d’agost el protagonisme serà pel swing de Chino & The Big Bet + Sax Attack, el 13 d’agost per Calamento, el 20 d’agost pels Pirats del Mar amb havaneres i cremat gratuït per a tothom, i finalment el 27 d’agost tancaran el cicle La Casita del Huerto.
 
Els concerts són completament gratuïts però es recomana reserva taula per sopar per assegurar-se un bon lloc al telèfon 937.537.184