Bottini

Bottini - Agencia de comunicación corporativa
Comunicación

62 bodegas vinculadas al sector del cava asistieron ayer a la jornada organizada por Bufete Escura, Pimecava e Institut del Cava en la sede del Consell Regulador del Cava en Vilafranca del Penedès (Barcelona) en la que se presentó el informe económico financiero del sector. Presidida por el presidente de la D.O. Cava Pere Bonet, la jornada también contó con la participación del presidente de Pimecava Pere Guilera y el presidente del Institut del Cava Jaume Gramona. El director de Bufete Escura, Fernando Escura, fue el encargado de presentar los datos del informe.

El informe económico financiero del sector del cava elaborado por el Bufete Escura analiza los principales parámetros y números del sector del cava para el periodo 2011-2014, destacando un aumento del 7,5% de la venta de cava en el mercado interior en 2014 en relación al año anterior con un total de 87,6 millones de botellas. Por el contrario, el estudio detecta una disminución del 3,3% en las exportaciones de cava en 2014 con un total de 154 millones de botellas vendidas principalmente a Alemania, Bélgica, Reino Unido, Estados Unidos y Japón.

INFORME SECTOR CAVA

NP Escura-Informe Económico Sector Cava En16

Bufete Escura-Informe Sector Cava 2011-2014

62 bodegues vinculades al sector del cava van assistir ahir a la jornada organitzada per Bufete Escura, Pimecava i Institut del Cava a la seu del Consell Regulador del Cava a Vilafranca del Penedès (Barcelona) per presentar l'informe econòmic financer del sector. Presidida pel president de la D.O. Cava Pere Bonet, la jornada també va comptar amb la participació del president de Pimecava Pere Guilera i el president de l'Institut del Cava Jaume Gramona. El director de Bufete Escura, Fernando Escura, va ser l'encarregat de presentar les dades de l'informe. 

L'estudi analitza els principals paràmetres i números del sector del cava per al període 2011-2014, destacant un augment del 7,5% de la venda de cava en el mercat interior el 2014 en relació a l'any anterior amb un total de 87,6 milions d'ampolles. Per contra, l'informe detecta una disminució del 3,3% en les exportacions de cava el 2014 amb un total de 154 milions d'ampolles venudes principalment a Alemanya, Bèlgica, Regne Unit, Estats Units i Japó.

INFORME SECTOR CAVA
 
NP Escura-Informe Económico Sector Cava En16
 
Bufete Escura-Informe Sector Cava 2011-2014