XPERIENCE
BOTTINI COMMUNICATION crea estratègies i plans d’acció de comunicació offline i online amb l’objectiu d’aconseguir presència en els diferents mitjans de comunicació per tal de contribuir a la generació de reputació corporativa de les empreses
i els professionals.
BOTTINI COMMUNICATION crea estratègies i plans d’acció de comunicació offline i online amb l’objectiu d’aconseguir presència en els diferents mitjans de comunicació per tal de contribuir a la generació de reputació corporativa de les empreses i els professionals.
MÈTODE
El mètode de treball es fonamenta en quatre claus:
Identificar els “drive” comunicatius de l’empresa, és a dir, les seves diferències significatives.
Ser creatius, ser originals, aportar idees que puguin generar notorietat.
Ser impecables amb la paraula per tal de redactar continguts i missatges eficients.
Seleccionar molt bé els canals de difusió per tal d’arribar al públic objectiu.
SERVEIS
T’oferim solucions a la teva mida:

GABINET DE PREMSA
El servei de gabinet de premsa està centrat en divulgar informació econòmico-empresarial i orientat a la consecució de resultats, és a dir a generar aparicions mediàtiques. Inclou la gestió de gabinets de crisi, la formació de portaveus i el disseny i seguiment de centres de premsa digitals i blogs.
La clau del servei rau en la selecció de continguts autènticament noticiables, el seu desenvolupament redaccional, l’entesa de les rutines periodístiques i l’actualització diària del coneixement micro i macroeconòmic.
GABINET DE PREMSA
El servei de gabinet de premsa està centrat en divulgar informació econòmico-empresarial i orientat a la consecució de resultats, és a dir a generar aparicions mediàtiques. Inclou la gestió de gabinets de crisi, la formació de portaveus i el disseny i seguiment de centres de premsa digitals i blogs.
La clau del servei rau en la selecció de continguts autènticament noticiables, el seu desenvolupament redaccional, l’entesa de les rutines periodístiques i l’actualització diària del coneixement micro i macroeconòmic.

PRODUCCIÓ RADIOFÒNICA
La ràdio, que va tenir les seves primeres emissions a principis del segle XX, semblava que anava a desaparèixer amb l’expansió de la televisió i ha estat tot el contrari: és un suport amb grans audiències, que creix pel que fa a inversió publicitària i que conviu
molt bé amb Internet.
BOTTINI sempre ha cregut en els beneficis comunicatius de la ràdio i produeix continguts per a aquest mitjà tant d’interès
informatiu com comercial.
PRODUCCIÓ RADIOFÒNICA
La ràdio, que va tenir les seves primeres emissions a principis del segle XX, semblava que nava a desaparèixer amb l’expansió de la televisió i ha estat tot el contrari: és un suport amb grans audiències, que creix pel que fa a inversió publicitària i que conviu molt bé amb Internet.
BOTTINI sempre ha cregut en els beneficis comunicatius de la ràdio i produeix continguts per a aquest mijtà tant d’interès informatiu com comercial.

COMUNICACIÓ DIGITAL
A BOTTINI, experts en la producció i gestió de continguts econòmico-empresarials, no volíem deixar d’aprofitar les oportunitats que brinda la xarxa per divulgar de forma efectiva les informacions estratègiques, incidint sobre els públics objectius per crear comunitats en els mitjans socials.
Entre els serveis de comunicació digital destaquen la prestació de community manager, el brand journalism i la televisió
o ràdio corporativa.
COMUNICACIÓ DIGITAL
A BOTTINI, experts en la producció i gestió de continguts econòmico-empresarials, no volíem deixar d’aprofitar les oportunitats que brinda la xarxa per divulgar de forma efectiva les informacions estratègiques, incidint sobre els públics objectius per crear comunitats en els mitjans socials.
Entre els serveis de comunicació digital destaquen la prestació de community manager, el brand journalism i la televisió o ràdio corporativa.