El Fòrum ESADE-Dret Premium ha acollit aquest matí una sessió centrada en “La projecció pública dels despatxos professionals ” a càrrec de l’economista i relacions públiques Víctor Bottini, soci director de Bottini Communication.

Víctor Bottini en Foro Esade-PremiumA la sessió, que ha comptat amb representants de diversos despatxos que conformen el Consell Professional de la Facultat de Dret d’ESADE, Víctor Bottini ha explicat les claus perquè els despatxos comuniquen correctament amb els mitjans de comunicació.

Durant la seva intervenció, Víctor Bottini ha destacat la importància de fer “un seguiment de l’actualitat informativa per poder influenciar en la mateixa, així com conèixer bé les necessitats i rutines de les diverses seccions d’interès dels mitjans”. També ha subratllat alguns aspectes tàctics a tenir en compte a l’hora de comunicar les activitats d’un despatx professional i ha defensat la estratègia d’anar “més enllà del comunicat de premsa”.

A continuació podeu visualitzar un fragment de la seva intervenció explicant les diferències en les rutines de feina dels diversos suports comunicatius: TV, ràdio, premsa i internet:

VÍDEO

 

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies