El grup Sorli, que compta amb 114 supermercats a Catalunya, impulsa un canvi per aportar solucions als clients distribuint els productes dins dels establiments en funció de les necessitats del consumidor final. Sorli continuarà apostant per l’excel·lència en l’oferta de productes frescos com un dels seus principals valors diferencials. Amb l’objectiu d’oferir preus competitius mantenint la qualitat, Sorli incorporarà productes de la marca IFA. En paral·lel mantindrà la marca Sorli “d’aquí” amb unes 100 referències. La previsió de facturació de Sorli per al 2016 és de 242 milions d’euros, d’aquests un 90% prové dels supermercats, un 4% de les gasolineres i un 6% de la resta d’activitats del grup.

NP Sorli-Nou model comercial Abril16

Sorli

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies