Bottini

Bottini - Agencia de comunicación corporativa
Notícies

L’Escola Superior d’Administració i Direcció d’Empreses (ESADE) ha desenvolupat una nova estratègia per afrontar els reptes que presenta el procés de transformació al qual es veu immers el sector de l’educació. Sota la denominació Do Good. Do Better 2019-2023, la nova estratègia d’Esade estableix les prioritats de l’entitat per als propers anys. Unes prioritats que passaran per invertir en talent i coneixement, fomentar l’impacte social, intensificar la internacionalització i generar recursos econòmics per invertir en el futur. En paral·lel, aquest pla contempla una línia d’actuació que abordi iniciatives que la institució vulgui prototipar. A més a més, Esade afronta aquesta nova etapa amb la creació d’una nova identitat visual i imatge de marca.

Segons el director general d’Esade, Koldo Echebarria, el propòsit de l’entitat per al 2028 passa per “estar a l’avantguarda de la transformació educativa i ser una institució reconeguda internacionalment per la nostra excel·lència acadèmica, metodologia innovadora i impacte en la societat”.