El Col·legi de Farmacèutics de Barcelona (COFB) ha triat la solució de Contact Center de l’empresa de solucions de telecomunicacions basades en telefonia IP en Cloud Numintec per al seu servei d’atenció als col·legiats. Amb el Contact Center en el núvol de Numintec, el COFB disposa d’una plataforma que permet la gestió de serveis de comunicacions entrants i sortints funcionant 100% en informàtica en núvol i pagant per ús i no per inversió.

La plataforma de contact center de Numintec també li permet al COFB disposar d’estadístiques avançades i d’un monitoratge a temps real de les trucades, creant fluxos de trucades entrants, locucions de benvinguda, menús per derivar les trucades a diferents agents i departaments o l’enviament de missatges de veu al correu electrònic, entre d’altres aplicacions.

NP NUMINTEC-Contact center Col·legi Farmacèutics de Barcelona

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies