‘La Vanguardia’ publica una columna d’opinió del degà del Col·legi d’Economistes de Catalunya Joan B. Casas sobre l’entorn social de l’empresa en el qual assenyala que “l’evolució de l’empresa des d’una perspectiva social ha estat tan intensa com ho ha estat tecnològicament”. Casas afegeix que “impulsada per una elevada conscienciació de la societat, l’empresa té cada vegada més present que ha de reduir o compensar les externalitats negatives que genera la seva activitat (és a dir, aquells costos que repercuteixen en el conjunt social com la contaminació o els efectes sobre la salut de les persones i que no estan  inclosos en els de l’explotació del producte o servei).

El degà del Col·legi d’Economistes de Catalunya afirma que “la transparència en les polítiques de responsabilitat social, iniciades voluntàriament com una derivada del màrqueting i de la imatge corporativa, cada cop assumeixen una obligatorietat més gran impulsada per normes i recomanacionsde tot tipus d’organismes, inclosos d’internacionals com Nacions Unides o la Comissió Europea”.

La Vanguardia 270318

 

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies